KULTURYSTYKA.PL > artykuły >

TRENUJ Z NAMI CYKLICZNIE EDYCJA II

Zapraszamy do naszego sklepu >>
 
To już II Edycja Akcji Trenuj z nami Cyklicznie - zapraszamy

 
WITAJCIE.

Mam przyjemość zaprosić Wszystkich chętnych do akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE" EDYCJA II.

Polegała ona bedzie na tym, ze przez cały rok treningowy (od września 2004 do lipca 2005) będziecie mogli znaleźć konkretne wskazówki dotyczące treningu oraz diety i suplementacji-adekwatne do AKTUALNEGO czasu i poziomu zaawansowania.

JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W AKCJI?

Udział może wziąc każdy, kto ma...internet i zna adres www.sfd.pl

- dodatkowe informacje - ukierunkowanie indywidualne treningów - korzystanie z personal trenera bedą możliwe, ale na specjalnych zasadach.

OTO SZCZEGÓŁY AKCJI:

Zanim przystapisz do realizacji "TRENINGU CYKLICZNEGO" musisz zdecydować OBIEKTYWNIE, do której grupy treningowej (pod względem poziomu zaawansowania i celu treningu) się kwalifikujesz.

I TUTAJ UWAGA:

Oceń się mozliwie tak krytycznie, jak tylko potrafisz, gdyż kwalifikowanie się do grupy nieodpowiadającej Twojemu RZECZYWISTEMU poziomowi może przynieść więcej szkód, niż pożytku.

To nie wstyd być trenującym o mniejszym stażu czy wytrenowaniu organizmu.
Wstydem (ba - głupotą i słabością) jest nieumiejętność przyznania się do tego przed samym sobą i akceptowania stanu rzeczywistego.

---------------------------------------

CO DAJE TRENING CYKLICZNY??

Otwiera nowe możliwości przed Tobą i Twoim organizmem. A ściślej pozwala wydobyć z niego maksimum możliwości z zastosowaniem dostepnych Ci środków (dozwolonych)
Każda dyscyplina sportowa opiera się na treningu, zaś forma CYKLICZNA jest od wielu już lat uważana, za najefektywniejszą i pozwalającą na dopasowanie bodźców treningowych do INDYWIDUALNYCH możliwości trenującego.

W Naszej akcji wychodzę na przeciw WSZYSTKIM, nie zapominając o tych, którzy trenują w domu, na prymitywnych sprzętach.
Zawarłem nawet wersje programów treningowych na same sztangielki i ławeczkę, tak więc absolutne minimum treningowe.

NO I NAJWAŻNIEJSZE!!

AKCJA JEST PROWADZONA INTERAKTYWNIE-Z WASZYM UDZIAŁEM-ON LINE.

Tak więc każdy może zadać pytanie w dowolnym momencie i na wybrany indywidualnie aspekt Treningu Cyklicznego.

TUTAJ MAŁA PROŚBA-ZANIM ZADASZ PYTANIE- PRZECZYTAJ WSZYSTKO W TYM ARTYKULE I ARTYKULE DOTYCZĄCYM TWOJEJ GRUPY

--------------------------------------------

A OTO GRUPY TRENINGOWE, W KTÓRYCH SZUKAJ MIEJSCA DLA SIEBIE:

GRUPA I
("Twój pierwszy rok treningu")

To grupa przeznaczona dla osób nie mających wcale stażu treningowego lub trenujących od niedawna, sporadycznie i bez przemyślanego precyzyjnego planu.

Celem zajęć w tej grupie będzie:

- adaptacja organizmu do systematycznych wysiłków związanych z treningiem siłowym

- nauka i przyswajanie wiadomości z zakresu podstaw metodyki treningu i fizjologii wysiłku

- przygotowanie silnej - solidnej bazy wyjściowej do wieloletniego treningu sportów siłowych

GRUPA II- "Masowa"

Skupiać będzie osoby mające za soba minimum 6 miesięcy SYSTEMATYCZNYCH I PRZEMYŚLANYCH treningów.

Celem zajęć w tej grupie będzie:

- budowa sylwetki o maksymalnie dużych gabarytach (adekwatnie do indywidualnych możliwości), przy jednoczesnej wysokiej jakości umięśnienia

- nauka i przyswajanie wiadomości z zakresu podstaw metodyki treningu i fizjologii wysiłku

- przygotowanie silnej - solidnej bazy wyjściowej do wieloletniego treningu sportów siłowych

GRUPA III- "Masowa"

W tej grupie poprowadzimy osoby mające za soba minimum 9-12 miesięcy SYSTEMATYCZNYCH I PRZEMYŚLANYCH treningów.

Celem zajęć w tej grupie będzie:

- budowa sylwetki o maksymalnie dużych gabarytach (adekwatnie do indywidualnych możliwości), przy jednoczesnej wysokiej jakości umięśnienia

- nauka i przyswajanie wiadomości z zakresu podstaw metodyki treningu i fizjologii wysiłku

GRUPA IV- "Siłowa"

Zakładając, że są wśród nas tacy, którzy za główny cel stawiają sobie nie tyle budowanie pięknej sylwetki, co rozwinięcie siły.

Jest to grupa przeznaczona dla osób ze stażem minimum rok SYSTEMATYCZNYCH I PRZEMYŚLANYCH treningów.

Osób o predyspozycjach (wiek i zdrowie) zezwalających na pracę z obciążeniami w wysokim % Ciężaru Max.

Celem zajęć w tej grupie będzie:

- poprawa ogólnej siły struktury mięśni szkieletowych

- poprawa wyników w podstawowych bojach siłowych (przysiady, wyciskanie, martwy ciąg, podrzut, rwanie, itd.)

- poprawa wytrzymałości siłowej organizmu

UWAGA: NIE POLECAM zajęć w tej grupie osobom młodym, których struktura kostna jest jeszcze w fazie kształtowania i rozwoju oraz osobom z niewielkim stażem treningowym.
ZBYT SZYBKIE PORYWANIE SIĘ NA REALIZACJE TEGO CYKLU NAJPRAWDOPODOBNIEJ BĘDZIE Z TRWAŁĄ SZKODĄ DLA TWOJEGO ORGANIZMU !!!

GRUPA V-"Redukcyjna"

Tutaj do cyklicznej pracy zaprasam wszystkie osoby, które borykają się z problemem nadwagi.

Celem zajęć w tej grupie będzie:

- pozbycie się zbędnej tkanki tłuszczowej

- "szlifowanie" sylwetki

- budowanie masy i siły mięśniowej

Tak więc jeśli już zakwalifikowałeś się OBIEKTYWNIE do WŁAŚCIWEJ grupy treningowej-pora teraz na mentalne i merytoryczne przygotowanie do pracy.

-------------------------------------------------------------------------

PRZEDSTAWIAM WAM RAMOWY ZAPIS CYKLI TRENINGOWYCH W POSZCZEGÓLNYCH GRUPACH DO KOŃCA TEGO ROKU:

Oczywiście cykle o tych samych nazwach w różnych grupach bedą wyglądały inaczej-podobieństwo nazwy jest z racji wspólnego celu.

A oto rozkład cykli treningowych GRUPY I do końca roku 2004.

Niech nikogo nie zmyli brak cykli regeneracyjnych - sa one zawarte w istniejących cyklach, w formie okresów o niższej intensywności.

- Cykl adaptacji wysiłkowej (Trening ACT i jego modyfikacje)

- Cykl budowania bazy mięśniowej

- Cykl budowania bazy mięśniowej CD.

A oto rozkład cykli treningowych GRUPY II do końca roku 2004

- Cykl wprowadzający (trening obwodowy)

- Cykl masybr>
- Cykl regeneracyjny

- Cykl masy

- Cykl regeneracji

A oto rozkład cykli treningowych GRUPY III do końca roku 2004

- Cykl wprowadzający (trening obwodowy lub dzielony spilt)

- Cykl masy

- Cykl regeneracyjny

- Cykl masy

- Cykl regeneracji

A oto rozkład cykli treningowych GRUPY IV do końca roku 2004

- Cykl wprowadzający (trening obwodowy lub dzielony spilt)

- Cykl wprowadzający do "siły"

- Cykl budowania siły

A oto rozkład cykli treningowych GRUPY V do końca roku 2004

- Cykl adaptacji wysiłkowej i redukcji tkanki tłuszczowej (Trening ACT i jego modyfikacje)

-Cykl redukcji tkanki tłuszczowej

- Cykl redukcji tkanki tłuszczowej CD

Materiał zaczerpnięty z książki "Kulturystyka -Twój pierwszy rok treningu" Michał Sulewski

Wszelkie prawa zatrzeżone.


---------------------------------------------------------------------------

UWAGA: Zaznaczam, że sam ramowy układ cykli, bez stosowania szczegółowych założeń poszczególnych cykli-NIE STANOWI WARTOŚCI i NIE GWARANTUJE EFEKTÓW.

Tak więc, jeśli przyjdzie do głowy komuś kopiować TYLKO kolejność cykli, zaś ich konkretną zawartość (układ i plan treningów) komponować samemu - efekty moga być wtedy ZNIKOME.

Oczywiście nie ma przymusu, ale różnorodność i rozpiętośc merytoryczna akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE" pozwala sądzić, że KAŻDY znajdzie w niej coś odpowiedniego dla siebie.

ZANIM PODEJMIESZ JAKIEKOLWIEK WYSIŁKI TRERNINGOWO - DIETETYCZNE SKONSULTUJ SIĘ Z LEKARZEM SPECJALISTĄ.

AUTOR NIE BIERZE ODPOWIEDZIALNOŚCI Z JAKIEKOLWIEK URAZY I USZKODZENIA CIAŁA SPOWODOWANE NIEWŁAŚCIWYM WYKORZYSTANIEM INFORMACJI ZAWARYCH W CYKLICZNOŚCI

 
Dodatkowe materiały i komentarze forumowiczów nie są dostępne.
 

 
zobacz także - odżywki, suplementy, odchudzanie
 


TRENUJ Z NAMI CYKLICZNIE EDYCJA II : trening cykliczny,masa,siła,wytrzymałosć,definicja,sepraracja,gęstość,kulturystyka,Michail
Pomóż nam w ocenie artykułu - to zajmie tylko chwilkę! :-)
 
Jesteś 114210 osobą, która czyta ten artykuł.
Swoją ocenę przyznało 502 użytkowników. Średnia ocena - 9,6/10
 
Login SFD:   Hasło:   Ocena:    
autor / kontakt
 
Michail
 
michalsulew@kulturystyka.pl
 
7 sierpień 2003